Selle nädala koolitustesari jätkub. Täna oli mul võimalus osaleda Differize poolt pakutud Facebooki workshopil.
Eelmisel korral sain mõtiskleda sisuturunduse olemuse üle. Ka täna tuli sellest korduvalt juttu, kuna mida muud Facebookis ikka jagada, kui köitvat ja kasulikku sisu 🙂
Seitse õnnelikku said võimaluse olla Liina testgrupiks ehk esimesteks koolitatavateks.
Tänud selle võimaluse eest!
Osavalt oli valitud inimesed väga erinevatest valdkondadest. Või oli see juhuslik 😉 Igatahes oli väga tore kohtuda ja täiesti teiste teemadega tutvuda. Samal põhjusel on veebilehtede loomise juures minu jaoks huvitav see uude valdkonda sisseelamise pool.
Workshop oli väga sisukas ja praktiline. Aega jäi puudu nagu alati, aga samas kõik oluline sai läbi vaadatud ja proovitud. Kui lihtsamaid asju olid enamik juba katsetanud, siis tasulise reklaami osa oli üsna tundmatu. Seda osa polnud lihtsalt juletud varem proovida. Nii mõnigi sai päeva lõpuks reklaami valmis 🙂
Esimest korra kohta läks meil minu arvates väga hästi.
Tehnilised segadused Facebooki poolel käivad asja juurde.
Soovitan sellise koolituse algajal kasutajal kindlasti läbi teha, kui on plaan seda kanalit ettevõtte turunduseks kasutada. Süsteemset eestikeelset materjali on väga vähe saada, ka jooksvad küsimused saavad nii kohe vastatud. Ja neid tekib kindlasti!
Kui sul Facebooki teemadel abi vaja, siis võta palun ühendust!
Facebooki konto
Facebooki teema jätkuks oli mul täna teistlaadi (esmakordne) kogemus. Ühel pereliikme konto sattus ohtu. Facebooki “turvateenistus” saatis hoiatuseks e-kirja @facebookmail.com aadressiga (jah, see on FB enda oma).
Teistele siit õppetund: vali tugev salasõna, et kurikaelte elu liiga lihtne poleks. Sünniaasta ja lemmiklooma nimi ei lähe kohe mitte, nagu ka sinu nimi kombinatsioonis tähtedega FB.